Home sweet Home ?

Då är jag hemma ( i norrland ), sitter i soffan med en kopp te och myser med syster. Skönt att slappna av, men det kliar i fingrarna att ta ett bad och springa runt naken, haha :) Men jag är ju hemma knappt en vecka så det blir bra.

Trots att jag mådde skit på resan och sista minutrarna fick svälja min egen spya så gick det bra, har fått i mig en macka precis, och det är skönt!
Skall ta en varm dusch och hoppa i sängen tidigt, men först andra avenyn =)

Vi hörs imorgon alla, och ja, idag blev det mycket spya och trista inlägg men det får man stå ut med på en 7 timmars lång tåg resa, haha :)

Ha en skön kväll.

Puss och Kram / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0