Hemköp, Coop, Ica ?

Alltså, hjälp,
Nu har jag varit en TROGEN hemköpare sedan ja flyttade ner. det är nära och bra storlek. Jag litar på hemköp.
Ica har varit den mataffären som jag handalat mest på hemma, vi har alltid varia Ica eller typ OBS eller så när vi storhandlar hemma.
Idag var jag bort på det nyöppnade Coop Forum, oherrejävlar vad stort. En mataffär är en mataffär och ett köpcentrum är ett köpcentrum.. Varför blanda ihop dom ?
Och jag blev lurad. Trodde  jag skulle komma lindrigt undan rent ekonomiskt men icke då, det blev nog fasiken dyrare till och med.
Alltså, jag kan inte handla bara nudlar eller typ eldorados, jag vill ha riktiga märken. När det kommer till mat så är jag verkligen ett märkesfreak!
Jag är trött på handla mat, ärligt. Men när man kommer in på hemköp, då vill man handla allt dom har typ. Det är städat, snyggt och där vågar man köpa hemköps egna märke!

Okej, jag vet inte riktit vart jag ville komma med detta, eller jo.. det finns för många mataffärer, men jag håller mig till Hemköp.

Vart handlar du ? =)

Nu ska jag för överigt typ sova, tidig morgon imorn med gym och sedan SVC.

Hörs imorn.

Puss och Kram / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0