Fredag i Nordingrå.

Hallå hallå!

Nu är klockan ett och lilla syster har precis fått lunch, själv sitter jag och äter en banan, när träningen uteblir så här länge får man dra ner på intaget av kalorier under dagen!

Denna dag började vid halv åtta tiden, men sen somnade jag om efter nio och sov två timmar till :)
Jag skulle ta med Emilia ut och rida, men det gick ju sm det gick, hästen blev skraj och kasta av na så vi gick in i värmen och nu ser vi på tv och målar =) precis så som jag vill ha det. En hel dag i mjukisbyxor och utan smink, bara mys i höstkylan!

Dock är stressen på en lite högre nivå här än det jag är van vid, och då bor jag ändå i kungsbacka/göteborg som ni vet.. Haha. Full rulle i detta hus dygnet runt, men det är jag van.. :)
Skall ut och övningsköra lite snart, man får passa på vid sådan tillfällen som nu. Sen kanske, om jag får som jag vill så kommer söt nöten Tina förbi ikväll, eller så ses vi efter helgen. Saknar ju min knasboll! <3

Imorgon blir det mormor och bullbaka! :) Söndag antar jag att jag måste tvinga mig ut till han som ska vara min pappa, dock så verkar han inte visa intresse för att träffa som dotter, men men. Ingen ovanlighet precis. :/

Nu ropar mamma och jag måste gå, precis som det vad för 2 år sedan, haha.

Ha en bra Fredag!

Puss och Kram / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0