Första advent, men va?


God kväll alla underbar! Hur har eran helg varit ?
Min har då varit okej.
Fredags kvällen spenderades ju med god mat, lussebulle bak och film mys med tjejerna min.
Lördag och söndag har ja jobbat och ja, haft det mysigt för mig själv med plugg och städning!

Nu är det första advent och bara 3 veckor, 19 dagar kvar tills jag är hemma! Åh vad underbart.
Men med 4 veckor och 3 dagar kvar till doppare dagen så har jag ingen som hellst julkänsla i kroppe. Bara stess och deprimerande känslor. Trist :/ Ge mig snö!!!!
Men medans alla familjer med små barn försöker ha råd och tid att köpa julklapparn, planera och stå i med förberedningar och pyntning kan jag slappna av och bara veta att när jag kommer hem om 3 veckor så är det jul, SNÖ och bara äkta jädra norrländsk vinter i 2 veckor som gäller, fy helvete vad jag längtar!'

Men nåja, jag får koka mig en koppp kanel the och äta en lussekatt så mår jag säkert bättre sedan!
Skall även ta ett core pass här hemma och sedan lägga mig i badet och njuta av tystnaden.

Topplistan kommer i nästa inlägg innan jag somnar, inte riktit bestämt mig vad jag ska dissa eller hissa idag. :/ några förslag ? Är öppen för allt. =)

Ha de bra så länge.

Over and out.
Puss och Kram / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0