En Tisdag.

Hallå!

Ligger i sängen och halv sover, ska snart dra iväg på träning och svettas lite, men egentligen vill jag bara ligga här och sova. Trött nu!
Klev upp runt sju i morse och träffade min kurator, skönt att prata ut! Du är underbar ;) Sen hade vi idrott och hälsa, kul lektion och sen var det muntliga NP i engelska, gick bra tror jag =) Så nu ligger jag här, pratat med en fantastisk underbar människa i telefonen så nu orkar jag leva denna kväll med :) Woho.
Så det är väl i stora drag det sän hänt under dagen, mer detlajer bryr sig ingen om.

Jag åker hem på torsdags så nu ska jag kolla tåg biljetter och börja packa lite, imorn är det tvätt tid också :/ hatar att tvätta.

Jag ska skriva en mat dagbok under tre dagar och sedan analysera den, börjar med det imorgon tänkte jag =)

Men jag ska kila iväg nu, kan inte ligga här och bli fet.

Vi hörs ikväll.

Puss och Kram / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0