Bitande kyla och värmande packning :)

Fy helskotta vad kallt det är ute.
För några veckor sedan räckte det ju med en tjocktröja ute på kvällen och nu är det minus.. Vad sjutton hände? Nej, tur jag ska hem nu så jag får ta med mig skoter overallen ner igen, haha =)

Ja som sagt, kylan är förjävlig och de enda jag längtar efter är Rasmus trygga och varma famn, men whats done is done. Goes around, comes back around.
Jag åker ju hem i morgon, 10.42 går tåget från gbg, så åker hem ifrån en timme innan :) Håller på packa för fullt men allt jag skall ha med mig hänger på tork, tävttade ju i morse.. så jag går upp imorn och packar resten.
Har gjort dog mat, recept kommer! Och så gör jag en pasta sallad med kyckling tills imorn och en baguette med tonfisk röra, skall ju sitta på tåget i sju timmar så har laddat upp med allt möjligt, mat, skolarbete, film och tidningar :) Kommer även ha med mig datorn och mitt internett, så bloggar naturligvis imorgon, woho!

Idag har varit en underbar dag, fast än jag inte fick min fika med den underbara mr. Hemlig, haha :) Han låg hemma och var sjuk stackaren :/. Jag hade bara en lektion, Sv C. Fick tillbaka en uppgift som visade sig inte alls gått bra för mig, så nu är det bara att lägga ner extra tid på det andra inlämningarn. Svenska är ju mitt absoluta favorit ämne och den enda som jag känner att jag har bra betyg i, så nu jobbar vi den sista tiden!
Efter skolan idag så blev det istället fika med tjejerna :) Jag avgudar tiden med mina brudar, dem är så underbara! Jag har varit hemma nu i någon timme, hunnit handla tills imorn och göra käk, packat lite och donat.
Det är väl vad jag ska göra resten av kvällen också, dona med allt möjligt, plugg och packa, matsäck och planering. :)

Nu blev det ett långt inlägg om ingenting, haha.
Men jag ska nu fortsätta med allt jag gör, vi hörs av senare.. Jisses, jag är fasiken nervös för att åka hem :S kanske kan bero på att jag skall träffa en viss person på lördag, :O min Joakim ska träffa ;)
Det är mycket pojkar i mitt liv, alltid varit och kommer alltid vara.. men jag är inte dum för det! ( en lite sidostickare till alla ni på skolan som får för er något.. trött på det där nu ) :)

Nej nu får ni ha en bra dag, ursäktar om jag inte skrivit förens nu, men dagen har varit jäktig och klockan rinner iväg.
Ni klarar er ändå väl ? Inte ? Nej men förlåt då, verkligen förlåt att jag svek er. Det skall aldriga hända igen ;) haha.

Ha en fortsatt trevlig kväll, njut som jag =)

Puss och Kram / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0