Back in Business.

Nej men tjenare!

Jäklar alltså, förlåt för att uppdateringen har varit nollställd, men när jag var hemma så krasachade min dator totalt och den består till större delen av skit virus och nu väntar jag på en ny dator! Förlåt om ni varit besvikna på den annars så insatt Sofie i bloggandet.

Men livet är okej här nere iaf, kallt och ensamt såklart men det flyter på. Just nu befinner jag mig på skolan och försöker göra alla det tusen läxorna jag är efter i på grund av att jag saknar dator. Det går verkligen inte att klara sig utan tre materiella saker här i livet. : 1 mobiltelefonen, den kanske absolut viktigaste delen av en människas liv. 2 plånboken/börsen/handväskan, glömde den hemma för någon dag sedan och det höll på kosta mig 1600 kr om inte mer. I den finsn ju allt, kontokort, månadskort och legitimation, gymkort och mycke annat som jag inte klarar mig utan en dag. Glöm aldrig den hemm! 3, Dator. För jobb, skola, tidsfördriv och livsnödvändig fakta.
Skönt att få en alldeles ny dator nu i veckan, hoppas bara jag kan installera virusskydd och klara mig från att bli infekterad med sådan skit! Skärpning Sofie nu!

Annars är det förkylning, skola och jobb som hänger över mina axlar i dagarna.
Snön har visst kommit hemma och det suger, jag längtar hem. Inte bara efter snön utan allt.. Det var tufft att åka, även fast jag är överlycklig att vara hemma så är det kämpigt, speciellt nu när jag är helt ensam, saker är lättar när man är två, imellanåt... :) :(
Men jag har nya krafter och jag har nya frammtidsplaner och dom inkluderar inte bara mig ;)

Nej back to work nu, måste få detta klart så jag kan åka hem städa och vila bort förkylningen!

Hoppas ni alla som läser mår bra och att ni fortsätter nu när jag är tillbaka på min vanliga plats!

Puss och Kram / Fiie


Kommentarer
Linda

Hej gumman! Du låter lite nere...låter nästan som om du tänker flytta hem. Jag hoppas att du har det bra och att du snart känner dig lite bättre i förkylning och allt.

Du vet att du får komma till oss och hälsa på när du vill.Det kostar kanske inte så mkt för en student...puss Moster

2008-11-17 @ 12:34:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0