Wow..

Vet inte vars jag ska börja..
Vill egentligen inte blogga idag när jag är deprimerad, men känner att jag behöver lite sympati för det är synd om mig!

Det är alltså fredag kväll nu och jag kom precis hem efter att ha jobbar i 9,5 timme! Puh!
Har varit en grymt stressig och lång dag och min näsa är typ halv bruten :S. Men jag ställde upp på att jobba så får la ta mitt staff, för nu är det två dagar till att jobba också.
Men imorgon är det ju party lördag och då höjs humöret ganska mycket! =)

Och så är det ju verkligen nedräkning nu på hemresan, bara 7 dagar tills jag är hemma och bara 6, nästan 5 dagar tills jag lämnar trista kungsbacka och får mysa med snön istället, woho! =)

Ikväll är det min fredag så nu ska jag tappa upp ett varmt bad och tända en massa ljus och massera mina fötter, för dom värker!

Idol ikväll också, finalen. Ska ni se ? Jag tror jag tänker slötitta iaf medans jag tar hand om min kropp ikväll. :)

Nej nu får ni ha en fantastisk fredag kväll och vi hörs igen på söndag! Hinner inte imorn antar jag.

Puss och Kram / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0