Bara en liten uppdatering!

Hejsan!
Nej jag har inte gått under jorden om ni tror det! Jag lever.

Men jag vill passa på att berätta lite saker.

För det första så är jag hemma, alltså hemma i Norrland hos min goa familj! Woho :) Helt grymt skönt, det är massvis emd snö här och helt underbart bara.
Och sen vill jag också säga att jag säkert kommer vara frånvarande med bloggandet ett ta nu, det är ju jul och så snart och jag känner inte riktigt att jag har ork att sitta här och babbla.
Ni som vet vad som hänt med mig den senaste tiden förstår :)

Jag vill bara passa på att önska er alla gott och hoppas verkligen ni tar hand om er, och se er omkring två gånger för det finns så sjuka människor där ute!

Ha det gott tills vi hörs igen!

Puss och Kram / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0