Underbara onsdag!

Men god morgon! :)
En bra onsdag idag.
Sovmorgon, börjar inte fören klockan 13.00 och det är enda lektion såklart, men ojsan, den var visst inställd ;)
Så nu har jag en helt ledig onsdag med bara skrivargruppen klockan 16.00 ;) woho.

Så jag undrar, vad ska jag göra?
Borde väl gör saker som typ läxa och gå ner och träna lite, men orkar man det? Nej!
Så nu ska jag ta och äta min dunder frukost med gröt, stekt ägg och keso. Och mitt te såklart =) kan inte leva utan det!
Sen ska jag krypa under täcket igen och sova bort denna lediga dag, helt ärligt, jag behöver det!

Måste även handla mat, städa och diska idag, så sova kan jag inte göra hela dagen. Ansvar heter det visst.

Men ni får ha en fantastisk onsdag och vi hörs ikväll! :)

Puss och Kram / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0