Stålande, eller inte?

God kväll människor!
Hur har ni det i jul stressen? :)
Nu är alla klappar klara, det är ju så roligt att shoppa.
Speciellt när man får skämma bort sina små systrar med onödiga saker och dyra presenter :)
Bäst av allt har varit att shoppa till min stöttepelare Joakim, haha :) Han vet inte ens att han skall få något, så hoppas han inte läser nu bara, illa isf! :O

Men egentligen, nej jag tycker inte om det här.
Varje år är det lika dant i min familj, jag spenderar alltid mest pengar på fina presenter åt mina små systrar, åt mamma och åt alla andra, jag sprarar pengar som en tok för att kunna skämma bort dom, men så där ja, två veckor senare hittas grejerna bortglömda i ett hörn, det är typsikt!
Så nu har jag tänkt om detta året. Nu får dom två små söta prinsessorna sådan som dom inte kan slänga bort, bara sådan roligt men ändå behövligt. =) Smart jag är!

Julaftonen blir lugn i år, ingen släkt bara vi sex i familjen och god mat och paket! Precis som jag vill ha det, eller nej, inte egentligen..
Men Juldagen firas ju alltid med släkten på min pappas sida så då blir det alltid en hel jävla dag med mys, fast iofs så pratar jag inte med min pappa och han tänker typdligen inte ge mig ens tio kronor i år så.. :/ och inte heller någon annan av min släkt, det är typsikt! Varför ska man sluta få presenter och julklappar bara för man blir äldre? Och man får bara mindre och mindre pengar varje år :( nej uscha, julen är ju till för att man ska få känna sig liten och få en massa presneter ju, varför ändra på det hörrni? :)

Babbel jag då, nej trist jag är.
Nu ska jag leta rätt på den förbannade tejprullen så jag kan slå in klapparna, woho.

Btw, jag såg Isabella Löwengrips ( blondinbella ) pojkvän idag i Övik, han är INTE snygg. haha. Onödig fakta, ska ta mig dit i mellan dagarna kanske jag får en skymt av henne också.
Min norrländska är vackrare än någonsin nu, älskar att va hemma =)

Ha en bra måndag, baka och pynta riktigt ordentligt nu!

Puss och Kram / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0