Skit uptade!

Men gash, förlåt allihopa.
Det sturlar med mitt internet hemma, mobilt bredband är inte positivt alla gånger. En missa räkning och dom stänger av det för flera dagar.
Topplistan igår uteblev med jag lovar att den kommer så fort jag fått ordning hemma med mitt internet! Har en massa bloggideér nu, så var beredda på en intensiv vecka! ;)

Skola, träning och nedräkning tills hemresan och jul, som vanligt i mitt liv. Det flyter på bra och mitt hjärta börjar sakta med säkert slå och jag börjar leva igen. :)

Skriver just nu på min bok som har samma namn som min blogg och jag planerar att göra något seriöst av det ch släppa den om något år, framtiden ser ljus ut igen för mig. Tack för det!

Idag är det frissan som gäller =) Woho.

Måste plugga vidare.
Hoppas ni mår bra och inte saknar mig alldeles för mycket, I´ll be back! :) Lovar.

Puss och Kram / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0