Nytt år, men inga nya möjligheter!

... Eller, alltså jo. Iofs, jag kommer lova mig själv en del saker inatt som jag vet att jag kommer rätta mig efter.
Jag skulle gärna berätta för er om mitt 2008 för det har varit turbulent, men jag känner inte att det gör någon nytta!

Isället tänker jag le, önska er otroligt härlig dag och en bra start på det nya året!
Jag firar det har jag planerat helt ensam! Skall sitta ute på bryggan och peppa mig själv till att inte göra om samma misstag eller låta en förlorare vinna över mig.

Imorgon är det 2009, bara ännu ett år till att leva. Vad gör det för skillnad egentligen? Det handlar ju bara om framtiden, och alla måste vi ju fortsätta kämpa för vad som är värt.

Ha nu en fantastisk nyårs dag och kväll! Lova er själv inte något ni inte kan hålla. Besvikelse är bara onödigt.

Nu har jag sagt mina visdomsord och mår redan mycket bättre!

Gott Nytt 2009!

/ Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0