Känslomässigt.

Då var snart den här glada dagen över.
Underbar med avslutning på skrivargruppen, såklart trist men det är skönt att vila och få komma hem.
Skrivandet är ju min vardag så det lämnar jag aldrig. :)

Något som drar ner på mitt liv är det dåliga betygen i SVC.
Det känns förjävligt när jag får tillbaka uppgift efter uppgift och betygen bara rasar neråt..
Tror längre inte jag orkar detta för det är ganska kört för mig nu att få det betyg jag ville ha så. Men ja tänker inte ge mig!
Måste även ta tag i den förbannad matten, jag hatar det verkligen!
Men skolan är viktig för mig nu och jag försöker verkligen lägga ner min själ i det men eftersom allting annat i mitt liv går åt helvete och misslyckas så komemr jag även denna gången gör det, känns det som ibland.
Men jag är stark. Har gett mig fasen på att klara detta nu och då gör jag det också!
Jag har så mycket positivt att se framemot och det brukar göra mig väldigt gott att komma hem och andas frikst luft :)

Min onsdagskväll tänker jag spendera med lite käk nu och sen ska jag skriva, skriva och skriva.
Tänkte även försöka städa lite innan helgen :)

9 days baby! Snart ses vi älsklingen min ;)

Ha det underbar!

Puss och Kram / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0