Julen är här, och lyser frid på jorden..

.. eller, njeee.
Glädjen är stor, i Mina ögon:)
Frid är det då aldrig på julafton. Men jag hade riktigt tur imorse och fick min vilja igenom och lyckades samla hela tjocka familjen runt frukostbordet! Gröt och hela köret, så min julafton är ju redan räddad!
Inte en enda julklapp har jag fått ännu :/ och ingen lär jag väl få heller.. Varför ska det alltid vara så? Jag är ju bara 18, inte 50 :/ Till och med mammsen får ju klappar, fast iofs så trodde jag inte jag skulle få ett öre förra året heller men se där så satt det massa pengar på kontot och massa massa klappar fick jag =) så jag får la hoppas det blir så nu med.
Annars så vet jag att jag har min klapp att hämta på fredag, den bästa av dom bästa ;) Eller hur Kimmen? =)

Nej nu ska det städas och lagas mat och ni, det är kalle anka om 2,5 timme! Faaaan vad jag längtat hela året på det. Jag är helt tokigt i alla det där disneyprogrammen, speciellt ferdinand och musses jul och allra allra bäst och tomteverkstan ju =) Det är jul för mig! :)

Hoppas Alla verkligen tar vara på denna dagen och resten av den sköna ledighete och bara myser.
Vill önsla er en Riktigt GOD JUL!

Nyår nästa! Då blir det nyårslöften och jag tänkte försöka reusmera mitt år med några få ord.

Puss och Kram / En julig Fiie


Kommentarer
Frida

God Jul Sofie! <3

2008-12-24 @ 15:35:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0