Ja, vad hände?

God kväll allihopa!
Äntligen har jag återhämtat mig efter kvällens och nattens bravader. Herregud vilken annandag!
Jag trodde inte att jag kunde bli så onykter, men jo tack det kunde jag visst. Haha! Var en riktigt skoj kväll ute i Kramfors, tydligen så kan den lilla skit staden bjuda på lite bra musik coch DYR sprit, haha. Träffade ju halva högstadie klassen och en massa massa andra människor man kännt på alla möjliga sätt. Ägde på dansgolvet som vanligt, denna gången var Mica min partner, riktigt skoj var det!

Så idag har jag legat bakis tills Joakim kom och nu har vi precis ätit middag och ska lägga oss i soffan och bara vara seg! Det är vad jag kallar en lördag :)
Imorn är det hockey, förstår ni ( ni som känner mig ) att jag ska se på hockey i Swebank. Moda - Frölunda, hm, tror vilken klack jag ska stå i då ? Nej det blir sittandes på läktaren på modos sida såklart! =) Kul ska det iaf bli tycker jag. :)

Tack alla människor för kvällen igår, det var minnesvärt verkligen! =)

Ha nu en fortsatt trevlig helg så hörs vi!

Puss / Fiie


Kommentarer
sanna

klart jag kommer ihåg att vi träffades, jättekul!! :)

2008-12-28 @ 16:35:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0