Helgen är nära nu.

Hejsan hoppsan!
Idag är söta Sofie lite sjuk så jag sitter här med ångest över att inte kunna träna idag.
Men det positiva är att jag fick sovmorgon vilket jag inte kommer få fören Näste helg.
Fredag, lördag och söndag är det jobb och sen skola måndag, tisdag och onsdag ju.
Men sen jävlar, fasiken så nära det är nu. Snart är den där helen här som jag längtat så otroligt efter.
våran helg :)

Idag ska jag alltså till skolan för att ha engelska i två timmar och sen ska jag på stan och shoppa lite tänkte jag. Blir en okej dag ;)

Nu är det daxs att välja dagens klädsel och sedan springa till tåget.
Ha en toppen dag så får vi se om det kommer upp något spännande här ikväll, känner att jag har en hel del bloggideér nu.
Tjoho! =)

Puss och Kram / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0