Hej mitt Vinterland!

God Dag!
Nyvaken och seg är jag nu, sitter och ska snart ta mig en dusch och sen åka hemåt ( är fortfarande kvar hos Joakim! ).
Igår var det hockey och pizza som gällde, var kul och spännande att åka på hockey eftersom det inte händer allt för ofta hos mig, och tur är väl det (!) för det är inget jag liksom njöt av precis. Matchen i sig va ganska så ospännande tycker jag, Modo förlorade mot Frölunda såklart, och Frölunda klacken var verkligen på hugget. Har för mig att modo har en bra klack, stor var den men det hördes på fasiken inte! Borta laget som hade n klack på ca 20 personer hördes då fasiken hela tiden, Go Götebrorg! ;)

Snart är det nyår, och ja jag har lite panik. Är alltid så kräsen av mig på detta och vill mitt nyår ska bli så perfekt som möjligt. Vet inte riktigt ännu vars jag ska vara, kanske bäst att vara njuta med min familj?  :) Funderar på att avge nyårslöften detta året som jag kan hålla? Brukar var lite slö på det där, men nu när jag har bloggen kanske man ska göra det?
Jag tänkte iaf inte gå igenom mitt 2008 för det har varit en förbannat turbulent år och jag vill glömma iaf hälften av det!

Men jag är positiv nu, ser framemot ett 2009 fyllt med glädje och vänskap! Kanske någon ny kärlek äntrar mitt liv också?:)

Nej nu får det duga! Nu ska jag gör något vettigt här!

Puss och Kram / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0