En dag fylld av glädje!

Hallå!
Nu är klockan lite efter elva och det är daxs för mig att bege mig till pendeln snart.
Äntligen har mitt internet kommit igång igen och jag kan blogga! Så skönt.
På våran tjejkult blogg, karamellpoesi.blogspot.com ska jag ikväll lägga upp några av mina dikter som jag skrivit under året och där kommer även min nyårslöftes lista upp ;) kanske publicerar den här med, får se.

Men iaf, en upptadering om mig.
Jag kilar stabilt just nu, längtar hem sådär äckligt mycket, men det är bara en vecka kvar! om en vecka har jag jullov och den 18/12 åker ja till sthlm för att spendera tid med mina kusiner och kusinbarn och även min moster. Underbart! :)
Sen är ja hemma väldigt länge, kommer bli mycket skoter, hockey och mys framför brasan hos Tina =)

Idag har jag SVC, äntligen!
Och sen är det avslutning på skrivargruppen för detta år, trist!
Kommer saknar tjejerna och så, men jag håller på med min bok för fullt verkligen och det är hur underbart som hellst att få skriva den!
Och bloggen fortsätter rulla nu så det är ännu bättre.
Topplistan uteblir tyvärr för jag har absolut ingen ork att tänka på det, men jag lovar att den kommer på söndag! :)

Nej nu måste jag kila till tåget.
Men vi hörs ikväll, för idag är en bra dag och då tycker jag om att dela med mig av glädjen! ;)

Puss och Kram / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0