December månad!

God eftermiddag! Det är en kall och mörk måndag den 1 december, jag fryser och vondas över att behöva gå ut igen och handla, det är för trist!
Nåja, måste man så måste man.

Nu börjar det pirra i mig, bara 18 dagar kvar tills jag får åka hem nu, eller 17 tills jag åker med 18 tills jag äntlien är hemma. Hemma hos dig :)

Så, det jag ska dela med mig av idag är mitt underbara återkommande vinter problem, nämligen munsår!
I flera år nu har jag dragit med ett djupt jack i min underläpp, alltid kommer det tillbaka på vintern när det blir kallt och läpparna fryser, även fast jag använder lypsyl dyngnet runt så kommer det såret tillbaka, så förbannat störande!
Vissa har problem med köldallergi, eller något, jag toktoktoktok fryser och har mitt munsår, uscha.
Har du nåogot riktigt störande eller återkommande problem på vintern? :(

Nej nu ska jag laga till en laxpasta och kolla in små kattungar på blocket, efter nyår ska jag få sällskaphar jag bestämt!

Ha en fantastisk måndagskväll och mys riktigt mycket!

Puss och Kram / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0