Dan´ före dan´ före dan´ före doppare dan´ ;)

Hallå! ( det blev la rätt ) ?
Försöker ta mig en minut och blogga lite, har inte så mycket tankar, är mest tom.
Men snö, ja det är det ;)

Har varit en fantastisk helg för Sofie. Bara varit lycklig i 3 dagar nu, ätit god mat och druckit gott vin och bara myst.
Nu är det dan före dan före dan för dan före doppare dagen, jisses vad fort detta året gott!
Alla klappar är färdiga och det blev en hel del fakiskt. Dock så har jag inte köpt något åt mig själv ännu, men det kommer i mellan dagarna, så jävlar ska jag ha kläder och smink! =)

Nej nu kallar min alladin ask och en kopp ört té :)

Ha en mysig söndag!

/ Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0