Dagen efter bringar panik.

God dag.
Mörkret lägger sig här nu och jag får panik, inte varit ute något idag. Shit, måste ut nu! :S
Juldagen, varje år är det min ångest dag.
Vi brukar samlas hela släkten ( på fars sida ) hos min farfar och ha det mysigt. När man var barn var det ju kul att träffa alla och alla lekar man lekte och så, men nu så får jag bara panik. Följde inte med upp detta året heller eftersom jag inte ens pratar med min pappa. :/ Trist..

Men jag får spendera tid med mina prinsessor istället!
Ska ut och köra lilla ponnyn nu och sen ska vi mysa i soffan.
Imorn är det fin besök och sen ska jag ut kanske =) Eller ja, vi får se hur det blir med det. Är sugen på krogen iaf. ;)

Nej nu ser vi framåt, det är 2009 om en vecka =)

Ha en fortsatt trevlig juldag och mys på!!

Puss / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0