Annandagen - Party och Mys!

God dag!
Natten blev händelserik och lång. Skulle precis lägga mig så ringer Rikard och vill ut och snurra så det var bara klä på sig och åka med. Ut och runt i byn, haha, precis som förr! :) värre blev det då vi körde vilse och hamnade på en förbannat brant isväg och inte höll på ta oss upp, men med gasen i botten går ju allt, haha !

Nu ska jag snart ut på en promenad med hunden och sen ska vi köra våran lilla ponny i djupsnön =) Riktigt mys!
Ikväll blir det party, lyssna på detta. Sofie ska ut i Kramfors :O Troddet aldrig någonsin jag skulle gå ut på krogen i den staden. haha. Men det blir spännande, riktigt spännande faktiskt.

Nej nu får jag ta och klä på mig och ut i snön! Woho!

Ha en fortsatt trevligt annandag och mys på vettja!

Puss / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0